Zi de doliu – nu facem SEO

De aceea nu voi scrie in corpul acest articol despre decesul zilei. Adica voi scrie asa, sa vedem daca vine cineva din Google fara vreo optimizare prealabila. Nu voi include Numele lui, nici numele companiei, nici numele vreunui produs. E trist ce se intampla. Bine, intelegem ca SEO inseamna vizitatori si vizitatorii inseamna bani. Si daca nu o faci tu, cu siguranta ca o s-o faca alta site. Pai, dupa ideea asta, putem sa aruncam cu hartii pe langa cos, pentru ca oricum arunca si altii si nu conteaza daca mai arunci si tu o bucatica mica acolo in oceanul de articole pe aceeasi tema.

Mai lame decat site-urile de stiri care scriu despre asta mi se pare comportamentul utilizatorilor individuali. De ce naiba sa-ti schimbi avatarul intr-un logo alb-negru in semn de omagiu? Ce-mi place la aceste logo-uri ca unele reprezinta variatii: am vazut unul cu o lacrima si altul in locul muscaturii avea profilul respectivului. Ceva cu adevarat creativ.

Dar restul? Va vedea lumea cat de cucernici sunteti si cum pastrati un moment de reculegere? A durat momentul asta macar cat ati cautat poza pentru avatar? Si oricum omagiu cine il vede? Noi intre noi? Tipul e dus si dus ramane. Doar nu credeti ca face o lista cu cei care au avatarul schimbat si va va trimite a tz-spea generatie de iTelefon prin posta rapida 😀

A, si mi-am mai adus aminte de ceva: Discursul de la Stanford din 2005 e postat frenetic pe Facebook. Cati dintre voi l-ati vazut acum cativa ani de pe TED?

In fine, prea ma dau eu cunoscator, poate oamenii erau sinceri si bine intentionati si eu acum sunt cam hater…

In plus nu punem taguri la sfarsitul articolului 😛

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *